Thursday, December 11, 2014

Rayuan Sumbangan untuk Serambi Dakwah!


Sejak 2009, kami mula mengambil alih surau terbiar ini untuk dijadikan pusat aktiviti dengan nama Serambi Dakwah. Tempat ini juga turut sama digunapakai untuk aktiviti NGO2 lain dan pihak-pihak awam. Pusat ini sesungguhnya telah banyak berjasa melahirkan lebih ramai aktivis masyarakat yang sekarang ini berada di seluruh Malaysia menjalankan kerja-kerja kemasyarakatan mereka sendiri dalam bidang-bidang yang berlainan.

Tahun demi tahun berlalu. Pusat ini semakin uzur. Banyak perkara yang perlu dibaik pulih dan di naik taraf. Dana juga diperlukan untuk bil-bil utiliti dan pengurusan. Buat masa ini wang segera sebanyak RM20 ribu diperlukan untuk menaiktaraf wakaf, membina stor bahan-bahan kempen dakwah, dan baik pulih tandas dan dapur. Kami juga memerlukan meja dan komputer yang baru kerana apa yang ada sekarang sudah ketinggalan teknologi dan tidak mencukupi. 
 

Jika anda rasa Serambi Dakwah ini penting dan perlu kekal aktif, mari berkongsi pahala dan salurkan sumbangan anda. Hubungi Cik Afifaliza 0194223850 atau Presiden UNGGAS Malaysia sendiri Saudara Amir 0137069509 untuk maklumat lanjut atau ziarah sendiri ke Serambi Dakwah seperti alamat yang tertera di dalam poster.

Semoga Allah merahmati dan menerima amalan kita semua. Terima kasih diatas perhatian anda.
 
 

No comments:

Post a Comment