Wednesday, December 16, 2015

Skuad BuFFER @ STB



Tahniah diucapkan kepada ahli-ahli Pergerakan Perkhidmatan Masyarakat USM yang telah turun menyambung perlaksanaan program pendidikan dan motivasi untuk pelatih-pelatih disini pada Sabtu, 12 Disember 2015. Sedar tidak sedar, program berkala ini sudah hampir dua tahun dilaksanakan. Alhamdulillah, pihak sekolah memberi sokongan yang baik kepada kami.








Program ini penting untuk dilaksanakan secara berterusan untuk membina perhubungan hati antara pelatih dengan pihak kami. Sehingga kini, perlaksanaan Projek BuFFER di sekolah ini dijadualkan berlangsung pada setiap minggu, kecuali ada halangan tertentu terutamanya melibatkan urusan sekolah.


Mereka belajar disini dengan perintah mahkamah. Berdasarkan pergaulan kami dengan para pelatih, anda dikalangan pelatih yang benar-benar mahu bebas dari kehidupan lama mereka dan mereka menunjukkan minat yang mendalam terhadap aktiviti yang dilaksanakan terutamanya kelas pendidikan percuma untuk SPM.
Walaupun begitu, melaksanakan program disini memang mencabar kerana memang diakui sukar untuk menarik perhatian mereka agar fokus.
Kami mengalu alukan sesiapa yang berminat melaksanakan program pendidikan (tuisyen percuma SPM) dan motovasi untuk perubahan disini untuk turut serta bersama kami.
Hubungi Afifaliza 0194223850

No comments:

Post a Comment